Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

'Ενα παλίο λεωφορείο

Δυσνόηση, παρανόηση, παραφράσεις και διαθλάσεις εννοιών. Έχει χαθεί το ένστικτο και έχουν χαθεί οι νόμοι της φύσης όχι από το κόσμο αλλά από τα μάτια μας. Και κάθε φορά που έρχομαι σε επαφή με την αναρχική κοινότητα μου πυροδοτείτε έμπνευση συγγραφική. Αν και δουλεύω με σύνορα και ιδιοκτησίες ο πολιτισμός τους, η τέχνη τους, οι συζητήσεις και η επαφή μαζί τους μου δίνει ενέργεια και ορμή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι βλέπουμε τον κόσμο και το κράτος με τα ίδια μάτια στις αποφάσεις της ζωής και την επίλυση αυτών που βλέπουμε διαχωριζόμαστε και διαφωνούμε. Αυτοί είναι λίγο crackers εγώ είμαι λίγο hacker, αυτοί είναι πιο stable και team workers, εγώ είμαι πιο motion και a loner τουλάχιστον σε αυτόν τον χειμώνα που πέρασε. Πάντα θα είναι μια πινελιά στην κοινωνική ζωή μου ακόμα και αν δεν εντάσσομαι και δεν είναι κάτι για τον συγκεκριμένο χώρο, δεν εντάσσομαι γενικά σε κοινωνικά πλαίσια από το παρελθόν μέχρι και το παρόν για το μέλλον δεν ξέρω αλλά κάπως έτσι θα κινηθώ, σύμφωνα με τις προβλέψεις που είναι και τις επικαιρότητας. Είμαι λίγο αντιδραστικός ακόμα και αν το κρύβω καλά, μου αρέσει να ακούω, να συλλέγω, να αναλύω και να συνθέτω πληροφορία και γνώση. Δεν ξέρω που θα με βγάλουν οι δρόμοι αλλά έχω ακόμα δρόμο να διανύσω και να διαβάσω και ευελπιστώ στο να αντέχω τις αλλαγές των πορειών. Ξέρω ότι δεν θα γίνω αναρχικός αλλά η οπτική τους με βοηθάει να βλέπω καλλίτερα τον κόσμο, να τον βλέπω έτσι αλλιώς και αλλιώτικα και που ξέρεις μπορεί να βοηθήσω και γώ κάποια κάποιον κάπως κάποτε στο κίνημα αυτό μπορεί και όχι, εν πάση περίπτωσή εγώ τους αγαπώ ακόμα και αν δεν τους καταλαβαίνεις εσύ. Το αστείο είναι ότι ξέρω την απάντηση στην πρώτη πρόταση αλλά ποιος είμαι εγώ που θα λύσει το πρόβλημα ή θα το υποδείξει; Ασκητική και ταυτοχρόνως στωική ζωή έχω επιλέξει να κάνω, ο καθένα να βρει τον τρόπο του,  να αναλάβει τις ευθύνες του ατομικά και να πατήσει στα πόδια του. Στην μαζική αδράνεια της κοινωνίας και στους μεσαιωνικούς θεσμούς τους τι να πω; Βενζίνα και στουπί ή αλλιώς Κούγκι ή αλλιώς ότι δεν λύνεται κόβεται ή απλούστερα υπομονή και καλή τύχη.

 

Υ.Γ. Ο τίτλος δεν έχει καμία σχέση με το κείμενο, προέρχεται από την πηγή έμπνευσης του που είναι το μουσικό κομμάτι μούφα τάνγκο - Νατάσα

 

Συναισθηματικός 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου