Τρίτη 20 Αυγούστου 2024

esta en mi

Είναι πολλά πολλά πολλά που επιλέγω και χορεύω τάνγκο. 

Αλλά είναι τόσο δυνατή η επιθυμία αυτή, σαν να είμαι κομήτης που με τραβάει η βαρύτητα της γής και όταν χορεύω είναι σαν να μπορώ να αποδεσμεύομαι από αυτή την βαρυτική έλξη και να υπακούω σε νόμους που δεν έxουν ακόμα αποκαλυφθεί.

Μου έχουν πει ότι το τάνγκο με διάλεξε

Μου έχουν πει ότι αν χορεύεις τάνγκο τότε περπατάς σαν αργεντίνος

Αυτό που σου λέω εγώ είναι ότι είναι μέσα μου κάτι, μια κρυφή ενέργεια και επιθυμία που ξυπνάει τα μάτια μου, το σώμα μου, μια παγκόσμια γλώσσα που πρέπει να επικοινωνήσω.

Ξέρω ότι δεν είμαι ακόμα advanced αλλά ότι έχω μια άνεση (και εντός και εκτός και επί ταύτα), έχω δρόμο να το φτάσω μέχρι εκεί που το φαντάζομαι, όπως το πρώτο μου το βήμα, το σήμερα που το συντηρώ μέχρι και το μέλλον που θα το εξελίξω και άλλο και άλλο και άλλο σαν μια σφαίρα Riemann εκεί που η διαίρεση με το μηδέν ισούται με το άπειρο, στην χαρά, την διασκέδαση, το πάθος και φυσικά στην ελευθερία και στην ελευθερία των κινήσεων.

 
 αλληλεπίδραση
Fernando 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου