Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Το τελευταίο απωθημένο

 Τι απέγινε το τελευταίο απωθυμένο?

Βγάζω άρνηση δεν θέλω θετική κατάληξη, θέλω να φύγω να ξεκινήσω από την αρχή κάπου αλλού έναν νέο κόσμο.

Το τελευταίο απωθυμένο το έθαψα, όχι για να το κρύψω ή να το αποφύγω, το έθαψα για να φυτρώσει κάτι καινούργιο. Το έθαψα σε τέτοιο βάθος που πάνω του να φυτρώσει ένα καινούργιο πλατάνι και σε τέτοιο σημείο που να υπάρχει νερό, από τα δάκρυα μου. Αυτά τα δύο στοιχεία επαρκούν για τον νέο κόσμο. Μεταφορικά θέλω να πω ότι χαράσω νέο δρόμο και ότι δεν κατάφερα, το αναδημιουργώ σε κάτι εντελώς καινουργιο. Δεν θέλω θετική κατάληξη με το παρελθόν αισθάνομαι ότι εγώ ήμουν ο εκτεθειμένος και ο μ@@ς της υπόθεσης, ότι εντέλει εγώ είμαι ο περίεργος, ε ας είμαι και πρακτικά πλέον. Ξέρω να ανατροφοδοτώ και να δημιουργώ την ενέργεια μου. Τώρα που αξία μας ανεβαίνει και θα ανεβαίνει, τώρα που η αξία βασίζεται στη nature science δεν ξανασκύβω όποιος και όποια θέλει και μπορεί ανεβαίνει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου